BUTIKSINDRETNING
AHVORFOR LIGE VÆLGE DIN BUTIK?
Der kan være mange grunde til, at kunden vælger netop din butik.
Dit varesortiment er naturligvis en af dem. Men dine konkurrenter har nok de samme varer som du har. Derfor skal der mere til.
De tre væsentligste årsager er indgangens beliggenhed, butikkens udformning og varernes placering i butikken.
Indgangen har betydning for kundeflow og kundeaction.
(føler man sig velkommen og købsparat, eller bare ose)
Butikkens udformning er en anden.
Det har betydning for, hvor varerne og kassen skal være, for at kunderne køber.
Også personalefaciliteterne har betydning. Har personalet det godt, er de motiveret for at sælger mere.
Varernes placering er vigtig.
Varerne skal vises det sted i butikken, hvor energierne understøtter kundens købetrang.
Også farver og lyssætning er vigtige parametre.
Bestil konsultation her
Du er også velkommen til at ringe på +45 28114209 hvis du vil høre om priser m.m.
INDGANGEN
Indgangens placering i butikken har betydning for, hvad kunderne føler, når de går ind i butikken.
Bliver de glade, føler de sig værdsatte og velkomne, alvorlige, stille, beslutsomme, optimistiske, kreative, energiske, eller det modsatte?
Det handler om butikkens energi og udstråling, og her får indgangen, som den første energi kunden møder, stor betydning for kundens videre handlinger.
Ligger butiksindgang optimalt, kommer kunderne ind af sig selv. De kan slet ikke lade være. Det hele handler om energi. Er der match mellem kundens energi og butikkens energi, reagerer kunden positivt. Positiv avler positiv. Det er karmaloven.