10 VEJE TIL BEDRE SØVN

10 veje til bedre søvn

Af fengshuimaster Torben Hecksher

Placer din seng med hovedgÌrdet op mod en fast vÌg og med frit udsyn til rummets døre og vinduer. Det giver dig tryghed og en god søvn.

Invester i en god madras og en solid seng med hovedgÌrde, da det giver yderligere støtte. Dit valg af seng og madras er altafgørende fort nattesøvnen

UndgĂĽ TV, computere og andre forstyrrende elementer i sovevĂŚrelset. Det skal vĂŚre en oase, – et roligt stressfrit sted, fri for dagligdagens øvrige aktiviteter.

Mal dit sovevÌrelse i blide sanselige farver, sü rummet bliver varmt og romantisk, et ideelt sted til søvn og kÌrlighed.

Omgiv dig kun med ting i sovevĂŚrelset du holder af og kan lide at se pĂĽ.

Anvend bløde naturstoffer til büde gardiner og sengelinned. Gerne i farvenuancer.

Hold orden og undgĂĽ rod i dit sovevĂŚrelse. OgsĂĽ under sengen, som gerne mĂĽ vĂŚre hĂŚvet min. 25-30 cm over gulvet, sĂĽ sovevĂŚrelsets energier kan flyde frit omkring.

SovevĂŚrelset bør vĂŚre mørkt om natten. Det giver dig den bedste søvn, udrensning og opladning af kroppen, sĂĽ du nĂŚste morgen vĂĽgner op fyldt med positiv energi – parat til en ny dag.

Sov ikke under eller i nÌrheden af et vindue, og heller ikke imellem vinduet og døren. Det skaber utryghed og gør søvnen urolig og let.

Undgü elektriske felter over og under sengen. De forstyrrer din nattesøvn, og kan i vÌrste fald skade dig.

Recommended Articles